I afton och Göteborg :D

I helgen har Linda och jag varit i Göteborg och sett konserter ätit och gott och haft trevligt med släkt och vänner.
Tyvärr kunde jag inte ha med kameran lika mycket som jag ville pga väderlek och andra aktiviter. Sen var det väldigt synd att man inte kunde ha med sig systemkameror på konserterna.

Här kommer iaf inte många utan rättare sagt ett litet gäng bilder som blev bra och vissa som bara måste visas.





snyggaste Linda.





Jag tror jag har ätit jorden godaste glass i helgen!! donut glassen!!




Inte dumt med öl och chili nötter på arlanda :D


Och så kommer en liten lummig bild från aftonens promenad





Vi hörs / Tobbe

Kommentarer
Postat av: Pia

Fina bilder Tobias, kram!

2011-07-06 @ 09:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback