Födelsedagar :D

Igår Onsdag fyllde min mormor, lindas kusin robin och jag år. :D

Gratulerar till alla!

Och som alla andra år så skulle man få presenter och nu tänkte jag göra en lite recension av prylarna.




Ett par lundhags brallor, alla som har ungått dessa fantastiska byxor borde prova ett par. Otroligt sköna och många praktiska fickor och deras "boot lock system". Med detta snörpar man åt kring fotlederna om så önskas.





Lowepro väska och byxor. Sedan badanka med tillhörande mössa :D




(Manfrotto 055XPROB)


Stativ till kameran som jag fick av min underbara sambo!





Med detta stativet så tar man sig så högt man vill, rejält och gediget.





Man tar sig även nära marken, perfekt för macro fotografering.





Den vickbara mittpinnen är en utmärkt funktion.





Med stativet följde än en Manfrotto 498rc2 med.





Kulleden har 3 vred, här visas PAN LOCK, för panorering fotografering. Vid denna typ av fotografering är det viktigt att stativet står rakt. Därför kan man behöva ett vattenpass ibland, det finns inbyggt i stativet.





FRICTION, justerar hur trögt eller lätt man justerar själva kulan i kulleden.




LOCK, öppnar och drar åt kullleden.




I kulleden finns även en mycket praktiskt snabbplatta som enkelt snäpps fast och håller kameran på plats.





Lowe pro Nova 180 AW




En lite mindre väska som man rymmer det vesentliga i.




Praktiskt fack på framsidan.





Fack i locket. Riktigt bra.





Lock på insidan i locket för minneskort.


Tack för all fantastisk uppvaktning av släkt och vänner!

/ Tobbe


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka fina presenter. Så bra att du är nöjd med dina grejer. Stativet ser ju superproffsigt ut. Kram från mor!

2011-12-08 @ 20:03:19
URL: http://livetvidskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback